A sikeres értékesítés jutalma
Kedves olvasóm!
Először is sikeres és boldog új évet kívánok! Az idei céljaid kitűzéséhez adok egy kis muníciót.
Vajon mi lehet a sikeres értékesítés legnagyobb jutalma? A jutalék? Az árrés? Az ügyvezetőd dicsérete?
Nem, ez egy magasztosabb dolog: a vevőd öröme/elégedettsége/haszna. Ha ez megvan, akkor van egy jó hírem, a jutalékod vagy az árrésed miatt többet nem kell aggódnod.
De vegyünk néhány példát a saját illetve értékesítő barátaim elismeréseiből::
- "minden rokonom és barátom irigykedik a fürdőszobámra, köszönöm a tanácsadását a csempeválasztásban"
- "Ennek az ügyviteli szoftvernek köszönhetően sok milliót takarítottunk meg a flottaüzemeltetésben tavaly"
- "ebben az autóban végre az az érzésem, hogy vagyok valaki"
- "a júniusi tréning hatása már látszik a bankszámlámon"
- "a tréninged megváltoztatott, most már elhiszem, hogy én is tudok eladni"
Amikor ezt kimondja az ügyfél, és látod az arcán az örömöt, az elégedettséget, utolérhetetlen! A te terméked milyen érzést vált ki?
Ha már kaptál ilyen ügyfélvéleményt, akkor tudod, hogy milyen érzés. Ezért érdemes jól dolgozni!
Ha még nem kaptál ilyet, két dolgot tehetsz:
- Jelentkezel egy tréningemre, és megmutatom, hogy hogyan mérd fel az ügyfeled igényét, és hogyan add meg neki azt, amire valóban szüksége van.
- Kiváló értéksítőként pedig felkeresed az ügyfeleidet, és megkérdezed őket a termékedről/szolgáltatásodról.
Addig is nézd meg, ide kattintva, hogy az ügyfeleimnek mit adott a szolgáltatásom, mi volt az én jutalmam:
Vittinger László
kapcsolatépítész